Zoek MDM

Bulletin

Citroen C4 Sedan HDi 2.0 met elektronisch gaspedaal

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar 3 weken geleden #46912 door handmatig-mechanisch
Citroen C4 Sedan HDi 2.0 met elektronisch gaspedaal Gepubliceerd door manual-mecanica
Goedemorgen, ik ben onlangs lid geworden van het forum en eerlijk gezegd kan ik geen oplossing vinden voor een probleem met een Citroën C4 sedan 2.0 HDi.
De auto blijft niet stabiel, accelereert en remt af totdat hij stopt. De scanner gaf aan dat het een probleem met het pedaal was, dus ik ben het gaan vervangen.
Nadat ik het had vervangen en de storingen had gewist, kwamen er een heleboel fouten naar voren die ik één voor één heb opgelost.
Het probleem is dat ik nu elektrische problemen krijg met onder andere actuatoren, turbo en pedaal.
Maar als ik het pedaal loskoppel, verdwijnen alle kortsluitingen. Ik zie alleen dat het pedaal losgekoppeld is.:/ :kneep:
Ik wilde weten of u het werkplaatshandboek of het elektrische systeem van deze Citroën C4 heeft, want ik kan het nergens vinden... Zo kan ik de installatie controleren om te zien of er een probleem met het pedaal is of dat het probleem is wat volgt.

Hartelijk dank, ik wacht op uw reactie.:lachen:

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar 2 weken geleden #46936 door handmatig-mechanisch
Reactie van de handgeschakelde mechaniek op de Citroën C4 sedan HDI 2.0 met elektronisch gaspedaal
Hallo, goedenavond. Kunt u de melding gedetailleerd uitleggen? Dat wil zeggen, hoe hij eruitziet, want mogelijk heeft u verkeerd geïnterpreteerd wat de scanner u vertelt. Met vriendelijke groet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.