Hallo, ik heb een Daihatsu Wide 55, ik heb hem 12 jaar geleden laten stoppen, ik heb alles veranderd en hem gestart, ik moest de brandstofvlotter vervangen, die ik erbij kreeg, ik heb hem getest voordat ik de tank erin zette en alles werkte prima, ik heb de benzinetank erin gezet en hij startte VERASSING! De auto start niet, alleen het grootlicht en dimlicht en heel zwak, de richtingaanwijzers gaan niet aan, ik heb de donkey eruit gehaald en de richtingaanwijzers gingen aan, ze knipperden een beetje en gingen dood, ik heb de benzinetank eruit gehaald en ze begonnen ook te knipperen en gingen ook dood, ik zei een aardingsprobleem, er is een kabel in de war, ik ben gaan kijken en de kabels zijn allemaal uitgedroogd en verknoeid, nu ben ik begonnen met het trekken van kabels om een nieuwe verbinding te maken, weet iemand of heeft iemand het schema om de motor van de Wide te starten??? want ik heb de donkey al naar de dynamo en de contactsleutel getrokken, maar van daar naar de bobine en de spanningsregelaar weet ik niet hoe ze zijn aangesloten, weet iemand dat???