Zoek MDM

Bulletin

cilinderkop e36 316i 1900 105pk

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar 1 maand geleden #46688 door handmatig-mechanisch
E36 316i 1900 105pk cilinderkop Geplaatst door manual-mecanica
Hallo, ik ben nieuw. Groeten aan iedereen. Ik heb een cilinderkoppakking in de auto laten monteren, maar het water circuleert niet door de motor. Kan iemand me adviseren over de oorzaak? Komt het door de thermostaat of is er een andere reden die ontlucht moet worden? De motor van de auto loopt prima, maar de temperatuur loopt op. Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar 1 maand geleden #46689 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het cilinderkopprobleem van de E36 316i 1900 105 pk
Welkom op het forum! Controleer eerst of de thermostaat goed werkt of dat je een nieuwe hebt geïnstalleerd. Als hij niet opengaat tijdens het verwarmen, controleer dan of het circuit goed ontlucht is. Een ander belangrijk punt is dat de ventilator werkt wanneer hij zijn temperatuur bereikt (of dit nu elektrisch is of via een viscokoppeling). Als de pakking eerder is doorgebrand, moet je uitzoeken waarom dit is gebeurd; zo niet, dan loop je het risico dat het opnieuw gebeurt. Controleer de slangen, of de waterpomp werkt, de radiator schoon is en of de verwarmingskern niet lekt, maar vooral DE THERMOSTAAT. Groeten!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.