Zoek MDM

Bulletin

richtingaanwijzers werken niet

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 2 maanden geleden #46589 door handmatig-mechanisch
Richtingaanwijzers werken niet Geplaatst door manual-mecanica
Hallo, ik heb je hulp nodig... Ik heb een Mitsubishi Montero uit 1992 met problemen met de richtingaanwijzers. Hij gebruikt een driepolig relais voor de richtingaanwijzers en de alarmlichten. De alarmlichten werken prima, maar wanneer ik de richtingaanwijzers via de afstandsbediening gebruik, piept het relais alleen, maar knipperen de lichten niet. Ik heb gemerkt dat de koplampen alleen aangaan (alleen de voorlichten), maar niet knipperen.
Ik waardeer je reactie.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 2 maanden geleden #46598 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmatige monteurs op het onderwerp: Richtingaanwijzers werken niet
Ik ken het schema van de auto niet, maar het kan zijn dat de knoppen van de alarmlichten of de waarschuwingslichten niet goed werken, of dat de achterlichten zijn doorgebrand of losgekoppeld en niet het juiste stroomverbruik hebben om de knipperlichten (relais) te laten werken.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 2 maanden geleden #46603 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmatige monteurs op het onderwerp: Richtingaanwijzers werken niet
De alarmlichten werken prima; alle lichten gaan aan, dus ik sluit ze uit, en ik sluit ook een slecht contact uit.
Het vreemde is dat de afstandsbediening (links of rechts) het relais (knipperlicht) activeert, maar alleen snel (zoals wanneer sommige lampen kapot zijn, maar nog wel werken).
Ik ga de afstandsbediening demonteren, en zo niet, dan kijk ik of ik de originele alarmsleutel kan vinden.
Alle feedback is welkom.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 2 maanden geleden #46611 door handmatig-mechanisch

Midos schreef: Hallo, ik heb jullie hulp nodig... Ik heb een Mitsubishi Montero uit eind 1992 met problemen met de richtingaanwijzers. Hij gebruikt een 3-pins relais voor de richtingaanwijzers en voor de alarmlichten (noodverlichting). De alarmlichten werken prima, maar wanneer je de richtingaanwijzers vanaf de afstandsbediening gebruikt, piept het relais alleen, maar knipperen de lichten niet. Ik heb gemerkt dat de voorste lichten wel aangaan (alleen de voorste), maar niet knipperen.
Ik waardeer jullie reacties.