Zoek MDM

Bulletin

Carter verwijderen Ford Fiesta 2001???

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 2 maanden geleden #46586 door handmatig-mechanisch
Carter van de Ford Fiesta uit 2001 verwijderen? Gepubliceerd door manual-mecanica
Ik wil graag dat jullie mijn twijfels wegnemen, vrienden. Het blijkt dat ik een klein scheurtje in het oliecarter van mijn auto heb veroorzaakt, het is een Ford Fiesta uit 2001, 1,3 liter... de monteur zegt dat het nodig is om de motor te verwijderen... Ik wil graag weten of dit klopt. Moet ik de motor demonteren om het oliecarter te verwijderen, of is er een andere manier? Alvast bedankt...

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 2 maanden geleden #46587 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp: Carter van de Ford Fiesta uit 2001 verwijderen???
Je hoeft de motor er niet voor uit te halen. Zeg hem gewoon dat hij "het voor je moet tekenen..." als hij dat wil. Wil hij je voor de gek houden, zeg hem dan... dat hij naar de hel kan lopen... Groeten!!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 2 maanden geleden #46591 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp: Carter van de Ford Fiesta uit 2001 verwijderen???
Oké, vriend... hoe kan ik het carter anders verwijderen? De monteur vertelde me dat dit de enige manier is, en het lijkt me overdreven om de motor te verwijderen... bovendien gaat hij me een flinke rekening sturen om hem te demonteren... Groeten...

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 2 maanden geleden #46592 door handmatig-mechanisch
Ga eronder staan en je kunt het beter zien. Je moet de katalysator verwijderen en misschien een paar bouten die de versnellingsbak aan het carter bevestigen, en dat is het dan wel zo'n beetje. Download eventueel een handleiding. Proost!