Zoek MDM

Bulletin

Carter verwijderen Ford Fiesta 2001???

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 6 maanden geleden #46586 door handmatig-mechanisch
Ik heb wat hulp nodig, vrienden. Ik heb per ongeluk de oliecarter van mijn auto, een Ford Fiesta 1.3L uit 2001, beschadigd bij een aanrijding. De monteur zegt dat de motor eruit moet. Klopt dat? Moet ik de motor demonteren om de oliecarter te verwijderen, of is er een andere manier? Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 6 maanden geleden #46587 door handmatig-mechanisch
Antwoord van Manual-mechanics op de vraag : Hoe verwijder ik het carter van een Ford Fiesta uit 2001?
Het is absoluut niet nodig om de motor te verwijderen voor zoiets. Zeg gewoon tegen hem dat hij het voor je moet tekenen als hij dat wil. Hij probeert je op te lichten, zeg hem dat hij naar de hel moet! Groetjes!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 6 maanden geleden #46591 door handmatig-mechanisch
Antwoord van Manual-mechanics op de vraag : Hoe verwijder ik het carter van een Ford Fiesta uit 2001?
Oké, vriend... dus op welke andere manier kan ik het carter verwijderen? De monteur zei dat dit de enige manier is, en ik denk dat het demonteren van de motor overdreven is... bovendien gaat hij me een fortuin vragen om hem uit elkaar te halen... Groetjes...

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 6 maanden geleden #46592 door handmatig-mechanisch
Ga eronder staan en je kunt het beter zien. Je moet de katalysator verwijderen en misschien een paar bouten die de versnellingsbak aan het carter bevestigen, en dat is het dan wel zo'n beetje. Download eventueel een handleiding. Proost!