Zoek MDM

Bulletin

Ford Econoline E-350 2009, 6,0 L dieselmotor.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 2 maanden geleden #46544 door handmatig-mechanisch
Ford Econoline E-350 2009, 6,0 liter dieselmotor. Uitgegeven door manual-mecanica.
Hallo, ik heb een Ford Econoline uit 2009, 6,0 liter dieselmotor. Bij aankomst in de werkplaats is de tandkrans (heugel) van de motor doorgesneden. De tandkrans is vervangen en de omvormer (turbine) is gecontroleerd, maar er is geen verdere schade geconstateerd. Alleen bij het starten bleek er een luider geluid te zijn dan normaal. Ik heb dit uitgelegd aan de persoon die verantwoordelijk is voor het voertuig (het is een ambulance) en die heeft de auto meegenomen. De auto heeft het maar een paar dagen gedaan, maar toen ging hij weer kapot met hetzelfde breukpatroon. Ik zou graag willen weten of een collega een soortgelijk probleem heeft gehad, zodat hij/zij dit met mij kan delen. Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 2 maanden geleden #46545 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Ford Econoline E-350 2009, Dieselmotor 6.0 Lts.
Dat is echt een rotklus. Dat is mij nog nooit overkomen, maar mijn vriend wel, maar niet heel snel. Het duurde iets langer, lol. Nou, zorg ervoor dat het motorblok en de versnellingsbak goed vast zitten, want die keer brak het omdat het los zat, en door die kleine beweging brak het. Dan, als ik me niet vergis, zit de fout in de omvormer. Nou, dat is wat er die keer gebeurde. Ik vervang het en klaar.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 2 maanden geleden #46563 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Ford Econoline E-350 2009, Dieselmotor 6.0 Lts.
Hartelijk dank voor je reactie. In dit geval zijn de koppelomvormer en de omvormer gecontroleerd, zoals ik in de storingsbeschrijving aangaf. Dank je wel voor je reactie, mijn vriend.