Zoek MDM

Bulletin

bijlagen uploaden

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 6 maanden geleden #45994 door handmatig-mechanisch
Bijlagen uploaden Geplaatst door manual-mecanica
Hallo allemaal,

ik wil graag informatie uploaden over de temperatuursensor van de Seat 124 in Werkplaatshandleidingen. Het legt uit hoe deze werkt en hoe je hem installeert.

Maar ik zie niet hoe ik de bijlage moet uploaden. Ik heb een screenshot bijgevoegd zodat ik mijn topic kan bewerken.

Ik heb een topic aangemaakt met de naam
"Temperatuursensor Seat 124".

Groeten,

Miguel.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

Verder
11 jaar en 6 maanden geleden #46012 volgens werkplaatshandboek
Reactie op de werkplaatshandleiding over het onderwerp uploaden van bijlagen
Hallo, er is momenteel een probleem op het sociale netwerk waardoor de knoppen voor het uploaden van bijlagen niet correct worden weergegeven in groepen. We wachten op een nieuwe versie van de ontwikkelaars die het probleem verhelpt. We hopen dat deze binnen een paar weken beschikbaar is.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 2 maanden geleden #47097 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmonteurs op het onderwerp van het uploaden van bijlagen
Hoi,

sorry voor de vertraging, maar ik ben vader geweest en dit is echt te gek!!
Ik zag een knop in de vorm van een camera, maar ik klikte erop en kon de pdf niet uploaden.

Ik zag hier een knop "Bestand toevoegen". Ik heb erop geklikt. Laten we eens kijken of het je bereikt. Zo ja, kun je het dan uploaden naar mijn topic over de temperatuursensor van de stoel 124?
Bedankt! Ik hoop dat je het leuk vindt, hehe.
Ik heb het bestand in PDF en . rar-formaat gelaten. Als het je niet bereikt, probeer ik het te converteren naar . doc. Het was oorspronkelijk een PowerPoint-presentatie.

Verder
11 jaar en 2 maanden geleden #47098 volgens werkplaatshandboek
Reactie op de werkplaatshandleiding over het onderwerp uploaden van bijlagen
Er verschijnt niets in dit bericht. Als je het in een eerder bericht wilt laten verschijnen, reageer dan gewoon op dat bericht en upload de bijlage met de knop 'Bestand toevoegen'. Let op de bestandsgrootte, want het bestand wordt alleen geüpload als het minder dan 25 MB duurt. Wees geduldig wanneer je op verzenden klikt; houd er rekening mee dat het bestand geüpload moet zijn voordat het bericht wordt gepubliceerd. Sluit het venster niet.