Zoek MDM

Bulletin

Astra 2.0 model 2008

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 4 maanden geleden #45982 door handmatig-mechanisch
Astra 2.0 2008 model Geplaatst door manual-mecanica
Hallo, ik wil graag de elektrische handleiding voor de Astra 2.0. Ik moet weten hoe ik het motorstoringslampje kan uitschakelen, aangezien een P0130-fout niet kan worden gewist en de klant de auto wil verkopen om geen extra geld uit te geven. Ik vervang de bougies, kabels, bobines en de meetpen. Bij voorbaat dank.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 4 maanden geleden #45983 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmatige monteurs op het Astra 2.0-model uit 2008
Hoi Palomoynaty, als je lucht in de katalysator/spruitstukleiding zuigt, blijft de sensor een storing geven. Ook als de stekker of bedrading hiervan defect is, geeft hij een storing. Ook als er geen valse luchtinlaten in het inlaatspruitstuk zitten (spruitstukpakkingen). Als controle hierop de storing niet verhelpt, zelfs niet door de accu 15 minuten los te koppelen, kiezen sommigen de "middenweg", zoals ze zeggen: manipuleer het dashboard en koppel het controlelampje los... maar dit is absoluut niet eerlijk, noch gepast voor een monteur, maar als je niet meer "geld" of middelen hebt om uit te geven, is dit al een persoonlijke keuze. Het beste is om deze punten te controleren en de storing zou vanzelf moeten verdwijnen wanneer het probleem is opgelost. Houd er rekening mee dat als de storing in de ECU zit, deze uiteindelijk duurder kan zijn dan de auto zelf. Groeten!!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.