Zoek MDM

Bulletin

Het openen van de rechterachterdeur van een Hyundai. Oplossing

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 7 maanden geleden - 11 jaar en 6 maanden geleden #45843 door handmatig-mechanisch
Hallo allemaal,
ik heb een Hyundai Accent uit 1998. Het probleem is dat de rechterachterdeur niet van buitenaf opengaat en ik het kinderslot heb ingeschakeld, waardoor ik hem niet van binnenuit of van buitenaf kan openen. Ik kan het paneel ook niet verwijderen met de deur dicht. Ik heb de binnenkruk verwijderd, maar hoe hard ik ook aan de stang trek, er gebeurt niets. Hij lijkt vast te zitten. Zou het de veiligheidspal kunnen zijn? Ik weet het niet.
Kan iemand me helpen?
Bedankt
Laatst bewerkt: 11 jaar 6 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 7 maanden geleden #45846 door handmatig-mechanisch
Reactie van een monteur op het onderwerp van het openen van de rechterachterdeur van een Hyundai.
Hoi, je moet de scharnierschroeven, indien mogelijk, losdraaien van het middenframe, zodat je ze een beetje kunt losmaken en je vinger erin kunt steken om het veiligheidsslot te ontgrendelen. Of je kunt het paneel "kraken", als het niet loskomt door eraan te trekken, vanaf de sluitkant. Doe het rustig aan zodat je het niet beschadigt, of probeer een haakje te maken om het slot te ontgrendelen door de deur een beetje te forceren. Ik kan niets anders bedenken. Succes!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 7 maanden geleden #45847 door handmatig-mechanisch
Reactie van een monteur op het onderwerp van het openen van de rechterachterdeur van een Hyundai.
Dan kun je misschien ook proberen de achterste wielkast te verwijderen als je de vergrendelingshaak kunt verwijderen, maar dat is alleen mogelijk bij sommige...

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 7 maanden geleden #45849 door handmatig-mechanisch
Bedankt, Ismael 53.

Ik heb erover nagedacht om de middelste bekleding van beide deuren te verwijderen om de scharnieren te verwijderen, of om te doen wat jij zei voor de wielkast. Ik ga ook het kleine raampje verwijderen en er iets in doen om de grendel omhoog te trekken of zoiets. Kijken of het op die manier opengaat.
Nou, ik laat het je dit weekend weten.
Ik denk dat het paneel uiteindelijk wel gaat splijten, je zult het zien.
Groeten

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 6 maanden geleden #45892 door handmatig-mechanisch
Nou, bedankt allemaal
Ik heb het elastiekje bovenop het paneel verwijderd, het elastiekje dat naast het glas zit. Beetje bij beetje, door aan het paneel te trekken en te forceren, kon ik erin reiken en de stang eruit trekken om het te openen.
Bedankt.