Zoek MDM

Bulletin

krikter

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 9 maanden geleden - 11 jaar en 9 maanden geleden #45702 door handmatig-mechanisch
krikter Uitgegeven door manual-mecanica
Hoi, hoe gaat het? Bedankt voor dit forum! Ik ben nieuw in deze groep! En wauw, het is echt geweldig! Mijn situatie is als volgt: ik weet niet veel van autotechniek, maar ik heb wel zelf aan de paar auto's gesleuteld die ik heb gehad, en dat is gelukt. Zo heb ik het geleerd! (Vragen is de beste manier, toch?) Hoe dan ook, ik heb een Seat Cordoba uit 2009 met een defecte lambdasonde en achteruitrijlichtschakelaar! Ik heb het uitgezocht en de achteruitrijlichtschakelaar is niet zo moeilijk te vervangen! Het is alleen de lambdasonde! Maar ik heb geen idee waar die zit! En of het te duur is om te vervangen! Daarom besloot ik te kijken of iemand een reparatie- en diagnosehandleiding voor een Cordoba heeft. Ik zou het enorm waarderen! En met die handleiding en een flinke dosis geluk is het me gelukt om alles weer aan de praat te krijgen! Hehehe. Groeten en gefeliciteerd met deze geweldige groep!
P.S. Ik heb alleen de demontagehandleiding voor de Seat Cordoba. Ik hoop dat het je helpt, want het heeft mij al eens uit de problemen geholpen!
Laatst bewerkt: 11 jaar en 9 maanden geleden door . Reden: zuurstofsensor

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.