Zoek MDM

Bulletin

krikter

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 5 maanden geleden - 11 jaar en 5 maanden geleden #45702 door handmatig-mechanisch
krikter Geplaatst door manual-mecanica
Hé, hoe gaat het met je, bedankt voor dit forum!! Ik ben nieuw in deze groep!! en wow, het is echt goed!!! Mijn geval is het volgende, ik weet niet veel van mechanica, maar in de paar auto's die ik heb gehad, heb ik ze in handen gehad en het werkte voor mij en zo heb ik geleerd!! (Vragen brengt je naar Rome, nee) Nou, ik heb een Seat Cordoba uit 2009 met een kapotte lambdasonde en het achteruitrijlampje!! Ik heb al onderzoek gedaan en het achteruitrijlampje is niet zo'n groot probleem om te vervangen!! Het zou alleen de lambdasonde zijn!!! Maar ik heb geen idee waar die in godsnaam zit!!! En als het te veel moeite is om hem te vervangen!! Daarom heb ik mezelf de taak gegeven om te kijken of iemand de mechanica- en diagnosehandleiding voor een Cordoba heeft, ik zou dat echt waarderen!!! En daarmee en met veel geluk is het me gelukt om alles goed te laten verlopen! Hehehehe groeten en gefeliciteerd met deze groep die erg goed is!!!! ps
! Ik heb alleen de demontagehandleiding van de Seat Cordoba. Ik hoop dat het helpt, want het heeft me al uit de problemen geholpen!
Laatst bewerkt: 11 jaar 5 maanden geleden door . Reden: zuurstofsensor

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.