Zoek MDM

Bulletin

97 Chrysler Neon automatische transmissie

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 5 maanden geleden #45659 door handmatig-mechanisch
1997 Chrysler Neon Automatische Transmissie Geplaatst door manual-mecanica
Hallo vrienden van de monteurshandleidingen, hoe gaat het? Ik heb wat hulp nodig met mijn Neon uit 1997, ik ben nieuw in de autotechniek... Het probleem is dat de automatische transmissie van de auto niet goed werkt. Als de auto koud is en ik probeer achteruit te rijden, schakelt hij niet in zijn achteruit en moet ik meerdere keren gas geven voordat hij dat wel doet. Ik heb ook gemerkt dat bij het starten de eerste versnelling goed werkt, de tweede duurt even, maar het opschakelen naar de derde duurt nog langer en het toerental loopt flink op. Nadat de auto helemaal warm is, werkt hij "goed", hij pakt de achteruitversnelling meteen op en de vooruitversnelling werkt ook goed, maar de derde versnelling duurt lang. Ik zou graag willen weten of jullie me met dit probleem kunnen helpen...

Oh, nog iets, de auto heeft een probleem, ik weet niet wat het zou kunnen zijn, ik heb hem pas 4 maanden en ik merk dat hij niet opwarmt als ik hem start. Je zou hem aan moeten zetten op "DE VOERTUIGEN" zodat de systemen opwarmen en goed werken, maar de mijne wordt warm als ik er minstens 8 km mee rijd. Wat zou dat kunnen zijn?

Bedankt, ik hoop op een snelle reactie.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.