Zoek MDM

Bulletin

Roostershc stelt zichzelf voor

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 8 maanden geleden #45633 door handmatig-mechanisch
Roostershc introduceert zichzelf Gepubliceerd door manual-mecanica
Goedemiddag, goedenacht of goedemorgen.

Hier is een nieuw lid van dit meertalige forum;

Roostershc als bijnaam, maar Roberto. Geboren in de landen ten zuiden van de Grote Driehoek, beter bekend als Argentinië, de thuisbasis van vele auto- en monteurliefhebbers. Zo identificeer ik mezelf, net als jullie allemaal, als gepassioneerd door auto's en mechanica, of het nu gaat om bloed, benzine of tequila.
Al ruim de 40 gepasseerd... en nog een paar, blijf ik bezig met het in handen krijgen van auto's, gewoon om de drang om meer te leren en iedereen te kunnen helpen die het nodig heeft, of het nu langs de kant van de weg is of thuis met vrienden; en soms vergezeld door een wijntempel en wat gegrild vlees aan het einde van de dag.

In de loop der tijd heb ik een aantal dingen verzameld die ik, voor zover ik kan en de tijd het toelaat, met jullie allemaal zal delen, zodat ik op deze manier iets terug kan geven van wat jullie met mij hebben gedeeld. -

Groeten aan alle ManualMecaniquera-fans. -

Roostershc

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 8 maanden geleden #45638 door handmatig-mechanisch
Reactie van de handmatige mechanica op het onderwerp Roostershc wordt gepresenteerd
Hallo allemaal, Roostershc,:) welkom op het forum. Leuk dat je er bent. Een gepassioneerde fan van mechanica, wijn en gegrild vlees... haha, zoals elke goede Zuid-Amerikaan... Hartelijke groeten uit Chili.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.