Zoek MDM

Bulletin

ISUZU 4ZD1 (2.3L 4Cyl.) Motortiming

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 5 maanden geleden #45632 door handmatig-mechanisch
ISUZU 4ZD1 (2.3L 4Cyl.) Motortiming Geplaatst door manual-mecanica
Hallo jongens, ik heb hulp nodig om de motor van een ISUZU truck (2.3L 4ZD1 motor) te starten. Ik heb de handleiding al gedownload en alle markeringen staan waar ze horen te staan. Wat ik niet heb kunnen oplossen is dat het ontstekingsvolgorde diagram in de handleiding aangeeft: 1-3-4-2 en de draairichting van de verdeler is linksom (tegen de klok in). Daar loop ik vast, want als ik de handleiding van de motor geef, zie ik dat de draairichting in de verdeler rechtsom is:knipperen: . Ik weet dus niet wat er gebeurt als de nokkenas die ik heb niet klopt:( . Of moet je bij verkoop van de nokkenas deze bestellen met een rechter- of linkerschroefvertanding of wat? Want als dat zo is, krijg ik de motor nooit meer aan de praat... Kan iemand mij helpen met deze oplossing?
Groeten
Fijne dag.:cheer:

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 3 maanden geleden #49067 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Timing van de ISUZU 4ZD1-motor (2.3L 4Cyl.)
Ik heb de handleiding nodig om de motor van de Chevrolet Luv 2.3 uit 1998 af te stellen, en ook om de kleppen te stellen...

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 3 maanden geleden #49091 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Timing van de ISUZU 4ZD1-motor (2.3L 4Cyl.)
Hoi Daviche, controleer de draairichting van de motor... Ik meen me te herinneren dat een Honda CR-V tegen de klok in draaide. Ik weet het niet zeker bij deze Isuzu, maar zo ja, dan zul je zien dat de 1-3-4-2 overeenkomen. Controleer het. Proost!