Zoek MDM

Bulletin

Problemen met Subaru legacy ej22

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 6 maanden geleden #45581 door handmatig-mechanisch
Problemen met Subaru Legacy EJ22 Geplaatst door manual-mecanica
Hallo vrienden, ik heb een probleem met een Subaru Legacy EJ22, waarbij de motor plotseling stationair draait en het lijkt alsof er nog maar 3 of minder cilinders werken. Ik heb de vonk en de injectoren al gecontroleerd, maar niets. De motor slaat niet aan en ik weet niet wat ik moet doen. Als u mij kunt helpen, zou ik dat bij voorbaat op prijs stellen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 6 maanden geleden #45602 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Problemen met de Subaru Legacy EJ22
Hallo allemaal, gamm_84, ik heb je bericht al meerdere keren gelezen. "Derepido" duidt op een probleem dat intermitterend is. Zo ja, wanneer het zich het vaakst voordoet, wanneer de motor koud is, tijdens de warmloopfase of wanneer hij al warm is... Treedt de storing gedurende een bepaalde periode op, of blijft hij permanent instabiel nadat hij zich heeft voorgedaan? Sorry voor de vele vragen, maar meer informatie is essentieel om je te helpen. Tot slot, toen je het had over het controleren van de bougie en injectoren, gebeurde dat toen de motor oversloeg? Alle aanvullende informatie is nuttig voor diagnosedoeleinden. Met vriendelijke groet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.