Zoek MDM

Bulletin

Problemen met de Subaru Legacy EJ22

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 10 maanden geleden #45581 door handmatig-mechanisch
Problemen met de Subaru Legacy EJ22. Geplaatst door manual-mecanica
Hallo vrienden, ik heb een probleem met mijn Subaru Legacy EJ22. De motor slaat plotseling af en lijkt op slechts 3 of minder cilinders te draaien, maar ik heb de vonk en injectoren al gecontroleerd en niets gevonden. Het motorstoringslampje brandt niet. Ik weet niet wat ik moet doen. Alle hulp is van harte welkom.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 10 maanden geleden #45602 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp: Problemen met de Subaru Legacy EJ22
Hallo iedereen, gamm_84, ik heb je bericht meerdere keren gelezen. Bedoel je met "plotseling" dat het probleem zich af en toe voordoet? Zo ja, wanneer treedt het het vaakst op: als de motor koud is, tijdens het opwarmen of als hij al warm is? Treedt de storing bovendien gedurende een bepaalde periode op, of blijft deze onstabiel zodra hij begint? Sorry voor de vele vragen, maar meer informatie is essentieel om je te kunnen helpen. Tot slot, toen je zei dat je de bougies en injectoren hebt gecontroleerd, deed je dat toen de motor haperde? Alle extra informatie is welkom voor de diagnose. Bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.