Zoek MDM

Bulletin

Mitsubishi 3000GT, problemen met de airco-versnellingsbak...

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 8 maanden geleden #45504 door handmatig-mechanisch
Hallo vrienden, ik heb problemen met de versnellingsbak van mijn auto. Hij start in de tweede versnelling en schakelt dan door naar de derde, enzovoort tot de vierde, maar als ik stop, start hij weer in de tweede. Normaal gesproken zou hij in de eerste versnelling moeten starten, maar dat doet hij niet. Het is belangrijk om te weten dat hij de achteruitversnelling activeert en dat met behoorlijk wat kracht. Wat ik nu niet begrijp, is waarom als de koppeling de achteruitversnelling activeert, de eerste versnelling dat niet doet? Begrijp ik dat dezelfde achteruitversnelling ook voor de eerste versnelling geldt of niet?
Ik heb het filter en de schijven van de vierde versnelling vervangen. Ik had eerder problemen met de koppeling van de vierde versnelling en het eerste wat ik deed, was het kleppenhuis laten zakken en onderhoud uitvoeren. Ik heb alles zorgvuldig in elkaar gezet om niets over het hoofd te zien, maar ik begrijp niet waarom dit probleem optreedt. Als u me kunt helpen, zou ik u daar zeer dankbaar voor zijn.
mijn e-mailadres:
mijn whatsapp, lime, viber: 0058-4243122291

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.