Zoek MDM

Bulletin

2010 Spark auto warming-up

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 6 maanden geleden #45499 door handmatig-mechanisch
Spark warming-up 2010 Geplaatst door manual-mecanica
Hallo, vorige week was ik op de snelweg en ging het koelvloeistofreservoir van mijn Spark uit 2010 kapot. Omdat ik de airconditioning uit had staan, merkte ik niet dat de auto warm werd, en hij werd warm totdat hij automatisch uitschakelde.

Ik weet dat ik het koelvloeistofreservoir moet vervangen, maar ik wil graag weten wat u aanbeveelt om te controleren of er nog meer problemen zijn.

Bedankt voor uw steun.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 6 maanden geleden #45500 door handmatig-mechanisch
Hoi argenisrv, waar je op moet letten als je het circuit vult en ontlucht, is om te kijken of er in de loop van een paar dagen water verbruikt wordt, en of het water en de olie zich niet vermengen (je ziet dit aan de kleur van de olie, die witachtig wordt). Als een van deze twee dingen bij jou gebeurt, is de cilinderkoppakking mogelijk beschadigd en zit er niets anders op dan deze te vervangen en te controleren of het cilinderkopvlak niet kromgetrokken is. Succes!!!

*Het is erg belangrijk om zo snel mogelijk te stoppen om deze problemen te voorkomen, bijvoorbeeld als we merken dat de motor de temperatuur niet registreert of als er koude lucht uit de warme stand komt... de motor mogelijk geen water heeft.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.