Zoek MDM

Bulletin

ŠKODA

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 8 maanden geleden #45432 door handmatig-mechanisch
SKODA Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo allemaal, ik heb een Skoda Octavia 1.9 TDI ontvangen. Hij kwam aan met een gebrek aan vermogen als achtergrond voor vergelijkbare symptomen. Verstopping in de uitlaatleiding. Deze wordt gecontroleerd en alles is in orde. Vervolgens wordt het dieselfilter vervangen, wat al drie jaar niet is gebeurd. Het begint te verbeteren, maar niet genoeg. De EGR wordt gecontroleerd en er wordt inderdaad een grote hoeveelheid afval opgeruimd. Maar ik merk nog steeds dat als je hem vijf minuten stopt, je hem start en hem vilt, er blijft iets achter. Dan merk je plotseling een kleine trek en als een kogel herhaal je de handeling en hetzelfde. Zou iemand weten waarom deze symptomen zich voordoen? Dank u wel. VERGEET NIET VAN OPEL

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 8 maanden geleden #45459 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmonteurs op het onderwerp SKODA
Hoi berny00, controleer de wastegate-slangen en het magneetventiel, deze zijn mogelijk beschadigd en de turbo past niet goed... Met vriendelijke groet!!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 8 maanden geleden #45467 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmonteurs op het onderwerp SKODA
HALLO ISMAEL KIJK, DE AUTO RIJDT VEEL BETER. DE EIGENAAR VERTELT DAT IK HEM HEB, DAAROM HEB IK DEZELFDE DAGEN GEEN TESTVERSLAGEN GESCHREVEN. IK HEB DE EGR GERUST GEMAAKT, DIE VOL MET VUIL ZITTE, EN HET INLAATKANAAL WERD STEEDS BETER. DE MULTIMETER DIE IK DEED, IS VIJFTIEN MINUTEN STOPPEN. IK HEB DE STROOMMETER ONTKOPPELD EN TOT VERBLUFFING STARTTE HET HEEL GOED. TOEN HEB IK HEM WEER STOPGEZET VOOR EEN PAAR MINUTEN. IK HEB DE STROOMMETER AANGESLOTEN EN HET WAS IN ORDE. IK WEET NIET OF DE SENSOR SLECHT IS OF DAT HET AAN DE CONNECTOR HANGT. DE EIGENAAR ZEGT DAT ALLES OK IS, MAAR IK ZAL HET JE VERTELLEN. BEDANKT VOOR JE INTELLIGENT. TOT SNEL.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 8 maanden geleden #45531 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmatige monteurs op het onderwerp SKODA OPLOSSING
Hallo allemaal, ik ben Berny 00. Voor iedereen die geïnteresseerd was in het defect van de Skoda, kan ik jullie vertellen dat het de luchtmassameter was. Hoewel ze me adviseerden om die te vervangen, heb ik hem eruit gehaald, schoongemaakt en nu reageert de auto goed, omdat jullie ermee op pad gaan en om rondjes vragen. Bedankt voor de interesse, doei.