Hallo, ik heb mezelf al voorgesteld in het algemene forum. Ik weet niet of het gebruikelijk is in dit forum, maar ik stel mezelf hier toch nog even voor, en nu ik toch bezig ben, wil ik een vraag stellen om te kijken wat jullie me hierover kunnen vertellen.
Sinds deze zomer heb ik problemen... een storing in het dashboard... de ABS van mijn auto... het werkte af en toe. Ik bedoel, het waarschuwingslampje ging aan en dan plotseling weer uit, en dan was alles weer prima... tot een paar dagen geleden, toen het eindelijk begon te werken.
Ik heb gekeken... of beter gezegd, ik heb alle ABS-aansluitingen schoongemaakt die naar elk wiel gaan... in het geval van de Audi zijn het er 4... ik weet het niet en ik weet niet of er in de rest van de voertuigen met ABS ook 4 zijn... hoe dan ook, ik heb ze terug op hun plaats gezet en vastgedraaid... ik heb de ABS-aansluitingen gecontroleerd, ik heb ze schoongemaakt, enz... in het begin was het goed... maar na een tijdje begint het weer te haperen... soms komt en gaat de storing door een simpele tik... en de waarheid is dat het me gek maakt... laten we eens kijken of iemand me wat meer informatie kan geven over wat ik eraan kan doen...
(ik was het vergeten... de aansluitingen zaten vol hydraulische olie... ik heb de auto tweedehands gekocht en hij is misschien overgelopen toen de vorige eigenaar het erin gooide, de vraag is om dat allemaal met lucht schoon te maken en het te laten drogen)
Nou... hier is mijn uitleg, ik hoop dat iemand weet hoe hij/zij me kan helpen, groeten