Zoek MDM

Bulletin

Ik heb een werkplaatshandboek nodig voor een Isuzu 3.2-machine.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 8 maanden geleden - 10 jaar en 10 maanden geleden #45395 door handmatig-mechanisch
Heeft iemand een werkplaatshandboek voor een Isuzu 3.2-machine voor een Honda Passport pick-uptruck? Stuur het me gerust. Dank u wel. Sorry, het is een model uit 1998. Dank u wel, en ik wacht op uw reactie.
Laatste editie: 10 jaar 10 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 8 maanden geleden #45420 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Ik heb een werkplaatshandboek nodig voor een Isuzu 3.2-machine.
Hallo, hoe gaat het, vriend? Voor welk Izusu-model heb je de handleiding nodig? Misschien kan ik je helpen... Groeten

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 8 maanden geleden #45444 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Ik heb een werkplaatshandboek nodig voor een Isuzu 3.2-machine.
Hallo, ik heb de modellen uit 1998 en 2000. Ze verschillen iets. Misschien kan ik je helpen als je meer details geeft.
Groeten uit Nicaragua.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 8 maanden geleden #45641 door handmatig-mechanisch
Ik deel uw bezorgdheid en mijn zoektocht op internet was enigszins vruchteloos, aangezien ik alleen een elektrisch schema van het Passport-model uit 1997 en een dashboardkastje of gebruikershandleiding vond.
In mijn geval ben ik op zoek naar de werkplaats- en reparatiehandleiding van de Passport uit 1994 tot 1996 (dezelfde) of een identieke Isuzu Rodeo. Dezelfde auto, andere logo's.
Ooit zal ik de geschiedenis van deze twee modellen bespreken.
Heel erg bedankt!