Zoek MDM

Bulletin

het woord ERROR verschijnt,,,

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 8 maanden geleden #45367 door handmatig-mechanisch
het woord ERROR verschijnt,,, Geplaatst door manual-mecanica
Ik heb een probleem met een Chevy Malibu uit 2007 met een 2.2-motor. Wat er gebeurt, is dat de auto normaal geparkeerd stond en toen ze hem probeerden te starten, deed hij het niet meer. Hij deed helemaal niets... alsof je hem achteruit wilde starten... de dashboardverlichting ging aan en de kilometerteller verscheen. Na 3 seconden werden de kilometers gewist en verscheen het woord ERROR. Hij startte niet... en als ik hem rechtstreeks vanaf de startmotor probeerde te starten, startte hij alleen maar niet en er kwam geen vonk uit de bougies. Ik liet de sleutel naar voren wijzen. Alles in de zekeringkast was gecontroleerd. Bedankt voor de hulp.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 8 maanden geleden #45368 door handmatig-mechanisch
Reactie van de handmatige monteur op het onderwerp het woord ERROR verschijnt,,,
Hoi Dayton Rodriguez, je zou hem moeten laten testen. Het kan van alles zijn, van de CKP-sensor tot een probleem met de elektronische startonderbreker. Op het eerste gezicht is de oorzaak van het probleem moeilijk te achterhalen. Succes!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 8 maanden geleden #45475 door handmatig-mechanisch
Reactie van de handmatige monteur op het onderwerp het woord ERROR verschijnt,,,
Hartelijk dank voor uw antwoorden. Ik ga dat doen en ik laat u weten of ik iets heb.