Zoek MDM

Bulletin

Hyundai Santamo bouwjaar 2004 werkt op 2 cilinders

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 10 maanden geleden #45107 door handmatig-mechanisch
Hyundai Santamo uit 2004, rijdt op 2 cilinders. Geplaatst door manual-mecanica
Hallo allemaal. Ik wil jullie vertellen over een Hyundai die met dit probleem in de garage kwam. Ze hadden de bobines en zelfs de ECU al vervangen. Ik maak me echt zorgen over de ontstekingsmodule; ik weet niet of ze die vervangen hebben, en de eigenaar weet het ook niet.
Ik heb alles gecontroleerd en ik betwijfel of het een gebroken draad is – ze zien er niet beschadigd uit. Er is geen signaal naar beide injectoren en de cilinders zelf krijgen ook geen vonk. We hebben de auto uitgelezen en die gaf een probleem met de bobine aan, maar die is nieuw. Ik heb de bobine omgedraaid en nu is er wel een vonk in die cilinders en een signaal naar de injectoren. Ik heb nog niet gezegd om welk onderdeel het precies gaat, maar het probleem zit hem in twee cilinders. Ik zou graag willen weten of iemand dit eerder heeft meegemaakt of dat er een specifieke handleiding voor dit model is die kan helpen bij de diagnose. Als ik het probleem vind, laat ik het jullie zeker weten, want het is niet makkelijk geweest. Groetjes.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 10 maanden geleden - 11 jaar en 10 maanden geleden #45118 door handmatig-mechanisch
Antwoord van Manual-mechanics op het onderwerp: Hyundai Santamo, bouwjaar 2004, rijdt op 2 cilinders.
Hallo allemaal, . groeten.
Laatst bewerkt: 11 jaar 10 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.