Zoek MDM

Bulletin

Hyundai Santamo bouwjaar 2004 werkt op 2 cilinders

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 7 maanden geleden #45107 door handmatig-mechanisch
Hyundai Santamo bouwjaar 2004 werkt op 2 cilinders Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo jongens. Deze Hyundai kwam met dit probleem naar de garage. Ze hadden de bobines en zelfs de nieuwe ECU vervangen. Eerlijk gezegd heb ik twijfels over de ontstekingsmodule. Ik weet niet of ze die vervangen hebben, en de eigenaar weet het ook niet.
Ik heb alles geprobeerd, maar ik betwijfel of het een doorgeknipte draad is. Ze zien er niet beschadigd uit. De twee injectoren krijgen ook geen signaal, en de cilinders zelf vonken ook niet. We hebben hem gescand en er bleek een probleem met de bobine te zijn, maar die is nieuw. Ik heb de bobine-aansluiting omgedraaid, en er is vonk in die cilinders, en ook een signaal naar de injectoren. Ik had niet vermeld welk onderdeel, maar het probleem met twee cilinders. Vrienden, ik zou graag willen weten of iemand hetzelfde heeft meegemaakt of of er een specifieke handleiding voor dit model is, zodat ik de storing kan diagnosticeren. Nou, als ik het probleem vind, laat ik het jullie zeker weten, want het is niet makkelijk geweest. Met vriendelijke groet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 7 maanden geleden - 11 jaar en 7 maanden geleden #45118 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp van een Hyundai Santamo uit 2004, draaiend op twee cilinders.
Hallo allemaal, . groeten.
Laatst bewerkt: 11 jaar 7 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.