Hallo allemaal, lezapatalopez, na het lezen van het forum kwam ik jouw geval tegen. Ik kan je vertellen dat ik soortgelijke problemen heb gezien bij verschillende GM-auto's. Als aanbeveling geldt: doe niets als de auto het begeeft en probeer hem te scannen, zodat de foutcodes die in de gegenereerde regeleenheden zijn opgeslagen, niet worden gewist en de diagnose niet kunnen worden gesteld. In ieder geval kan ik je vertellen dat in vergelijkbare gevallen die ik heb gezien, de auto's stoppen, helemaal afslaan, het motorstoringslampje *sleutel* op de GM-computer gaat branden en de waarschuwingslampjes voor tractiecontrole en/of stabiliteitscontrole gaan branden. Deze problemen worden over het algemeen veroorzaakt door communicatieproblemen tussen elektronische modules *CAN NETWORK(). Koppel daarom bij een storing de accu niet los, maar breng de auto bij voorkeur naar de dealer, zodat iemand anders de diagnose van het elektronische systeem kan uitvoeren. Soms houden dealers met dit soort complexe problemen zich voor de gek om garantiekosten te vermijden... succes en groeten.