Hallo allemaal, ik ben het met meneer Ismael eens over herprogrammeren, aangezien de airbagregeleenheden in die auto communiceren via het CAN-netwerk. Als u deze verwijdert of vervangt, moet u deze dus herprogrammeren met een VAG (scanner). Als u aankomt en hem terugplaatst, is de kans groot dat hij elektronisch wordt geblokkeerd. De regeleenheden bevinden zich in de airbags zelf, voor de passagier, de begeleider of anderen. Ze worden samen met de airbageenheid vervangen. Is de elektronische diagnose door een serieus persoon uitgevoerd? Ik ben het namelijk eens met ismael53, in die zin dat het vocht zou kunnen zijn, of zelfs een doorgebrande zekering, of contact van een positieve zekering met water... Tot slot, geeft de diagnose een storing aan in beide modules? Bestuurder en passagier. Ik heb dit document gebruikt voor het gedeelte over de airbags van de Scoda. Het nadeel is dat het in het Engels is: users.atw.hu/mulder82/download/caroserie.pdf. Het beschrijft veel van de diagnostische functies van de airbag en de locatie van de componenten. Veel succes.