Zoek MDM

Bulletin

F1 2014-technologie

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 7 maanden geleden - 11 jaar en 7 maanden geleden #44694 door handmatig-mechanisch
F1 2014 Tech Geplaatst door manual-mecanica
Hallo allemaal, de community nodigt iedereen van harte uit om deel te nemen aan een uitwisseling van meningen over de belangrijke technologische veranderingen die in 2014 worden doorgevoerd in de topcategorie, de Formule 1. Een gelukkig 2014 voor iedereen. :gek: .
Laatst bewerkt: 11 jaar 7 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 7 maanden geleden #44699 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica F1 2014 Tech- onderwerp
Hallo fiat147, je passie voor F1 is bewezen! Ik volg de Formule 1 al een tijdje niet meer, ook al heb ik altijd van monteurs gehouden. Misschien is het de overdaad aan geheimzinnigheid die al deze mensen de schuld moeten geven... Ik begrijp het, want ze riskeren hun geld bij elke race, ze melden alleen wat ze denken en gaan zelden diep op de materie in, hetzij vanwege de complexiteit, hetzij om ze niet te "kopiëren". Feit is dat de paar keer dat ik een van deze bugs van dichtbij heb gehad, ze je niets laten zien, of in de buurt laten komen, en als ze een model van 25 jaar of ouder tentoonstellen, is het nog steeds een mysterie. Dus als je niet eens weet of ze kleppen hebben of wat dan ook... degenen onder ons die het graag willen weten, we willen deze dingen graag zien... maar er is heel weinig over bekend, dus als ze met me over deze motoren praten, is het net als wanneer ze met me over NASA praten, wat volgens mij de meest technologische referentie is die er bestaat... en hierover weten we hetzelfde als over de ingewanden van een Formule 1... dat is mijn mening over de Formule 1, daarom kan ik alleen maar bewondering hebben voor de De moed van de piloten, wat geen geringe prestatie is! GROETEN EN EEN GELUKKIG 2014 AAN ALLEN!!!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 7 maanden geleden #44797 door handmatig-mechanisch
Hallo allemaal, in een moment van nieuwsgierigheid dat mijn collega fiat147 in me wakker maakte, ben ik op zoek gegaan naar informatie over de verwachte veranderingen voor het volgende Formule 1-seizoen. Hoewel ik niet veel informatie heb kunnen vinden, was ik verbaasd dat er voor het eerst (als ik het niet goed begrepen heb) een "straat"-technologie op deze motoren toegepast gaat worden:huh: . Ik was ook erg verbaasd over de beperking van het aantal cilinders, evenals het maximale aantal toeren, nu 16.000 tpm.:woohoo: Ik geloof ook dat alle motoren gelijk zijn qua diameter x slag... het lijkt erop dat er meer gelijkheid is tussen de teams;) ; ik ben benieuwd naar jullie mening over hoe het seizoen eruit zal zien, of er veel pechgevallen zullen zijn:ziek: , turboproblemen:knipperen: , of ze hun snelle rondetijden zullen behouden:kwaadaardig: :kwaadaardig: :kwaadaardig: , uitvalbeurten vanwege elektronische problemen:fluit: , brandstofverbruik, enz., en alle informatie die jullie hebben, want het is echt een interessant en interessant onderwerp;) voor iedereen die van autosport houdt. Met vriendelijke groet! En plaats je weddenschap!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 7 maanden geleden - 11 jaar en 7 maanden geleden #44885 door handmatig-mechanisch
Hallo allemaal, wederom geef je je mening zonder je ook maar te informeren, gebruik je nogal spottende taal, vergelijk je autoracen met NASA..., en na wat onderzoek op internet plaats je weer een bericht waarin je een discussie over het onderwerp uitlokt. Het lijkt me erg onserieus van je kant, meneer Ismael. Nadat je er de spot mee hebt gedreven, wil je dat mensen je mening met je delen. Het is gewoon zielig, je lijkt wel een klein kind. Groeten aan iedereen.
Laatst bewerkt: 11 jaar 7 maanden geleden door .