Zoek MDM

Bulletin

Toyota 1ZZ en zijn "crank dance"

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 7 maanden geleden #44728 door handmatig-mechanisch
Het antwoord van Manual-mecanica op de Toyota 1ZZ en zijn "crank dance"
Hoi Fiat147, ik weet zeker dat je me kunt helpen!! Ik kan het boek van Miguel de Castro niet vinden. Ik bedoel, ik weet niet in welk deel van de handleiding het staat. Als je me dat zou kunnen vertellen, kijk ik er echt naar uit om het weer te hebben!:gek: Hoewel ik me veel dingen herinner, andere dingen, zoals een paar turboberekeningen waar ik al een tijdje in geïnteresseerd ben en ik geloof dat ze daar werden uitgelegd, heb ik daar geen verdere informatie gevonden, en ik weet zeker dat het in dit boek stond! Alvast bedankt!:lol: :lol:

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 7 maanden geleden #44729 door handmatig-mechanisch
Hallo allemaal, beste Ismael53, mij is hetzelfde overkomen. Ik heb het boek in papieren vorm, maar het is een beetje verloren gegaan in mijn rommel:) . Onder "Handleidingen/Overige Mechanische Handleidingen" staat bovenaan "Zoeken". Ik typte "Trick" in en het verschijnt meteen. Het is ongeveer 125 MB groot, en veel succes. Ik ben er in ieder geval mee bezig... bah, het is zo heet... ik houd het in de gaten...:) Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 7 maanden geleden #44730 door handmatig-mechanisch
:) Heel erg bedankt!!! Je weet niet hoe graag ik het nog een keer wilde lezen!!!:lol: :gek: Pas op met die zomer die je daar hebt, ze zeggen dat het er bijna 40 graden is...warm bier =:blozen: en:woohoo: :woohoo: voor als "de baas" komt =:kneep: :fluit: Proost!!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 7 maanden geleden #44731 door handmatig-mechanisch
Hallo, hahahaha:cheer: :cheer: :cheer: , wauw, wat geweldig... wat een geweldig boek! Zoals Ismael al zei, het boek bevat vergelijkingen en concepten die essentieel zijn om te begrijpen hoe een motor werkt, zelfs naar de huidige maatstaven... hoewel er veel meer technische boeken zijn, gebruikt dit boek taal op een voortreffelijke manier van eenvoud, maar is het toch zeer uitgebreid. Welk adjectief is beter dan "tijdloos":) ? En "igryo"? Was dat iets om zo boos over te worden? Ik heb een fout gemaakt en heb het toegegeven... het was niet mijn bedoeling. Groeten allemaal.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 7 maanden geleden #44738 door handmatig-mechanisch
Hallo, meneer Ismael53 en meneer Fiat147.
Wat betreft de berekening van de zuigersnelheid: ik deel simpelweg het aantal omwentelingen per minuut door 60 seconden, rekening houdend met het feit dat de zuiger twee slagen per omwenteling maakt, ongeacht de slaglengte. Ik zie dat de discussie meer gaat over algemene machineaspecten dan over een specifiek defect. Dit is nuttig voor forensisch experts; het levert kennis op en heeft bovendien een prettige schrijfstijl. Gefeliciteerd,
Miguel