Inderdaad fiat147, deze "yankees" wilden een motor die alles had... maar vermogen en elasticiteit in een 1.8cc... of het een of het ander... Ik ga ze uitdagen door te beweren dat ze alleen grote motoren kennen, 4000 cc en meer... daar wordt alles groot, of het nu motoren, gebouwen, borden, wapens zijn... alles is gebaseerd op geld... en consumentisme... Ik geef een voorbeeld van een beroemde motor: PSA 1.4 TU-motor, deze motor kan verschillende vermogens aan, van 60 pk tot 98 pk, nou, ik denk dat ze in 1988 een sportversie wilden uitbrengen (de beroemde Peugeot 205 rally en Citroën AX sport), op zoek naar de betrouwbaarheid en de mogelijkheden om in wedstrijden te worden gebruikt, wat ze deden was simpelweg een korte slag krukas op dat TU-blok toepassen, waardoor de slag werd verlaagd van 77 naar 73,2 (afhankelijk van de carburatie, enz.), wat resulteerde in een motor die standaard tot 6800 cc gaat, met dit voorbeeld Ik wil zeggen dat ze wisten wat ze deden, ondanks de jaren, het blijft "hout geven" en effectief zijn deze "kleine 1.3", deze breken niet zo gemakkelijk

. Kortom, dit kan de oorsprong van het probleem zijn... de geboorteplaats van deze 1zz... laten ze zich toeleggen op het maken van "Harley-Davidson" GP... laten we eens kijken hoe ze het doen...

, en als ze durven, waarom niet? een Crysler F1 voor 2014... en! laat Red Bull en anderen zich voorbereiden...

hoe dan ook, laten we eens kijken of die dag komt!! Groeten!! en vergeef me mijn domheid