Hallo fiat147 iedereen! Bedankt voor de bijdrage. Hoewel er een hele wereld aan nuttige informatie in staat, werkt deze in de video perfect. Je hoeft hem alleen maar te bekijken (mijn pc werkt ook niet goed). Nou ja, hoewel ik in Spanje woon, werk ik als "Cubaan"... normaal gesproken doe ik het op mijn gevoel en een andere keer heeft hij me (gelukkig) niet in de steek gelaten. Ik heb hem er gewoon uitgehaald, zoals ik je al vertelde, de Virgin en de hele nacht de olie eraf gehaald en toen heb ik hem rondgedraaid. Ik denk niet dat de injector eruit zal vliegen, nee, wat ik heb gedaan is de ontbrekende monteren, ze allemaal aansluiten, inclusief de "slechte" en dat is alles. Ik heb de stop los gelaten, zodat hij zou opstijgen zonder te "vliegen" en een paar seconden zou starten. Stoppen, opnieuw starten... totdat de basis vies werd en stoppen, de fitting verwijderen en, met een paar wiebelbewegingen, hem eruit halen. Mijn vriend die toekeek zei: je hebt geluk gehad!! Wat ik heb, heb ik in mijn hand, en dat is alles. Nou, het is de beste manier die ik kon bedenken. Het enige waar je op moet letten, is dat je de motor zo snel mogelijk moet afzetten als hij losraakt. Proost!!!