Zoek MDM

Bulletin

BMW R850R gaskabel afstelmachine

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 7 maanden geleden #44580 door handmatig-mechanisch
BMW R850R gaskabel afstelmachine Geplaatst door manual-mecanica
Hallo vrienden, laten we eens kijken of jullie me kunnen helpen. Laatst werkte de gashendel niet, waardoor de motor bleef hangen op 5.000 of 6.0000 tpm. Ik merkte (ik ken de woorden niet voor elk onderdeel) dat het onderdeel waar de gaskabel aan vastzit geen terugslag had. Het lijkt kapot te zijn. Het is een onderdeel met een ronde veer die langs de gaskabel loopt. Mijn vraag is: kan ik dit onderdeel vervangen of moet ik de hele constructie vervangen? Ik heb de reparatiehandleiding gedownload, maar ik zou graag de prijs van dat onderdeel willen weten of dat ik de hele constructie moet vervangen.

Bedankt voor alles en fijne feestdagen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 7 maanden geleden #44581 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica onderwerp 'BMW R850R gaskabel afstellen'
Hoi Santi, ik raad aan om het hele onderdeel te vervangen, vooral om veiligheidsredenen. Ik heb een vriend die een soortgelijk probleem had (F800R) en een ongeluk kreeg zonder grote gevolgen. Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 7 maanden geleden #44683 door handmatig-mechanisch

fiat147 schreef: Hoi Santi, ik raad aan om het hele onderdeel te vervangen, vooral om veiligheidsredenen. Ik heb een vriend die een soortgelijk probleem had (F800R) en een ongeluk had zonder grote gevolgen. Met vriendelijke groet.

Bedankt voor je reactie. Kun je me vertellen hoeveel dit onderdeel zou kunnen kosten, zodat ik niet bang word?

Gelukkig nieuwjaar allemaal

Groeten

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 7 maanden geleden - 11 jaar en 7 maanden geleden #44686 door handmatig-mechanisch
Hallo allemaal, Santi, wat betreft de prijzen, die hangen sterk af van de markt. Hier in Chili zijn er maar weinig, dus de prijzen voor originele reserveonderdelen liggen hoger dan bijvoorbeeld in de VS. De Amerikanen hebben, zoals voor bijna alles, kwalitatief goede en betaalbare alternatieve producten ontwikkeld. Ik raad aan om online te kijken wat er op dat gebied te koop is. Ik heb Amerikanen ingeschakeld om crossmotoren (CRF, YZ, RMZ) te repareren met originele of alternatieve onderdelen, maar over het algemeen zijn Amerikanen aardige mensen en hebben ze alles wat ze nodig hebben. Ze zullen je (meestal) geen reserveonderdeel van slechte kwaliteit verkopen vanwege hun eigenaardigheden en de relevante wetgeving. Je hebt niets te verliezen door een offerte aan te vragen. Groeten en een gelukkig nieuwjaar allemaal. Laat ons weten hoe het is gegaan. :) :).
Laatst bewerkt: 11 jaar 7 maanden geleden door .