Zoek MDM

Bulletin

batterijverbruik met verwijderde sleutel

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 8 maanden geleden #44474 door handmatig-mechanisch
Batterijverbruik bij verwijderde .
Hoi. Ik heb de accu een tijdje verwijderd om de cilinderkoppakking van een Rover 214 te vervangen. Toen ik hem aansloot, ging de achterruitverwarming af en toe aan zonder de sleutel... omdat hij uitging, besteedde ik er geen aandacht aan. Maar kort daarna was de accu leeg. Ik heb de zekeringen gecontroleerd zonder de sleutel en hij verbruikte stroom voor de mistlampen voor en achter. Kan iemand me de juiste richting op wijzen, waar het probleem zou kunnen zitten? Bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 7 maanden geleden #44498 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmonteurs op het onderwerp batterijverbruik bij verwijderde sleutel
Zodra de auto gestart is, gebeurt er niets.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 7 maanden geleden #44499 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmonteurs op het onderwerp batterijverbruik bij verwijderde sleutel
Hoi Nowel, ik denk dat de accu een tijdje stil heeft gestaan, en als hij al zwak was, moet hij mogelijk goed worden opgeladen of vervangen. Ik neem aan dat je hebt gecontroleerd of er geen blote pluspolen naar de aarde leiden. Een belangrijke bron van lekkage is een defecte startmotor, maar ik denk niet dat dat bij jou het geval is. Controleer de bedrading en koppel de mistlampen los om te kijken of ze nog steeds stroom verbruiken. Met vriendelijke groet!