Hoi Jc88, om met een 2.0 motor die paardenkrachten te krijgen, zal ik je het weinige vertellen wat ik weet, voor het geval je er rekening mee wilt houden: met een turbo zou het ingewikkeld zijn, maar makkelijker (relatief gezien, als je de juiste verzamelaars hebt, enz.), maar atmosferisch: je kunt het alleen krijgen door het toerental te verhogen, maar dit vereist het verhogen van de inlaat van meer mengsel, wat ook helpt bij een lichte toename van de compressie, en om het toerental sneller te laten stijgen, (naast het verlichten van de massa), zal het nodig zijn om het ontwikkelingsproces van de verandering te verkorten, (vervang de conische groep) en een lange enz... nou, het is een feit dat in werkelijkheid, wanneer een motor wordt aangedreven door overmatige kleppassage, de realiteit is dat de realiteit is dat hij niet in de stad kan rijden, (tenminste met die 170 pk in atmosferische) en laten we het nog niet eens hebben over het verbruik... 50 echte pk's meer in een auto krijgen is niet alleen een "repro" en nog 4 dingen doen zoals ze de "tuningverkopers" zeggen, zo niet, dan weet ik niet wat de ingenieurs van Crisler of iemand anders doet. Daarnaast zijn niet alle motoren het waard. De zuigerslag is bijvoorbeeld erg beperkend als je wilt dat de "voorbereiding" betrouwbaar is. Denk er eens over na, want om de getallen die je noemt te overtreffen, ken ik geen andere... maar dit is slechts mijn mening en ik wil je niet ontmoedigen. Blijf zoeken, er is veel kennis beschikbaar... ga zo door en veel succes!!!