Hallo Ismael, allereerst bedankt voor je reactie. Bedankt, ik heb een vreemd probleem met de stuurinrichting van mijn Opel. Als ik linksaf ga, klinkt het soms alsof er te weinig vloeistof in zit en de besturing wordt zwaar, maar schakelt dan meteen weer terug naar normaal. Ik heb het peil van de stuurvloeistof gecontroleerd en dat is correct. Ik heb het in de gaten gehouden en ik zie nergens vloeistofverlies. Naast dit defect aan de stuurinrichting heb ik een onzichtbaar waterlek, omdat ik het nergens kan vinden. Ik leid af dat het de waterpomp zou kunnen zijn, aangezien deze alleen water verliest bij het starten en het de ruimte boven de versnellingsbak vervuilt. Ik zou graag willen weten hoe ik kan controleren of het probleem bij de pomp ligt en hoe ik die moet vervangen als het de pomp is, aangezien deze auto geen distributie heeft maar een ketting en ik nog nooit een motor met een ketting heb aangeraakt, dus dat zijn mijn twijfels voor de Opel. Ik hoop dat je me kunt helpen, bedankt.