Zoek MDM

Bulletin

Pathfinder jaar 2000 maakt een gigantische lawaaimaker

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 8 maanden geleden #44386 door handmatig-mechanisch
Pathfinder jaar 2000 werkt als een gigantische ratel Gepubliceerd door manual-mecanica
Mijn Pathfinder uit 2000, een automaat met benzinemotor, kwam plotseling in de file terecht, reed langzaam en verloor zijn aandrijflijn. De auto viel volledig stil, en de monteur deed er iets aan, waardoor hij weer startte. Hij zei dat ik er snel mee naar zijn garage moest rijden en dat ik hem in de vrij moest zetten en het gaspedaal moest intrappen als hij langzaam in het verkeer reed. Dat deed ik de hele weg, hoewel hij toch nog een paar keer afsloeg. Toen we op de snelweg reden, deed ik de neutraal-stand, maar de auto stopte niet, de remmen werden hard en ik moest hem met de remhendel stoppen, hem vervolgens weer aanzetten en zo doorgaan tot ik bij mijn huis aankwam, zodat hij hem de volgende dag naar de garage kon brengen, omdat hij er die dag niet voor kon zorgen:( ... De volgende dag zette ik hem aan en na 2 minuten ging hij uit, ik zette hem weer aan en verliet snel de parkeerplaats zodat hij niet uit zou gaan en zo accelereerde ik hem naar de garage, maar toen ik bij de garage aankwam, ging hij weer uit en ik zette hem in neutraal zoals hij me vertelde (hij zat naast me), maar weer bleef hij vooruit rijden en hij zei dat ik het zo moest doen, maar toen ik probeerde te remmen, niets, hij remde weer niet, en ik voelde de remmen super hard en hij vertelde me dat het kwam omdat ik niet harder drukte, opnieuw zei hij me om de remhendel omhoog te trekken. En zo stopte hij. We kwamen aan bij de garage, hij controleerde de auto, verving de bougies, het brandstoffilter, enzovoort. Toen hij de auto probeerde te starten, maakte hij een ENORME RAMMEL, startte niet en maakte een vreselijk, lelijk geluid, alsof er metaal op botste. Sindsdien hebben ze de auto naar een andere garage gesleept en niemand heeft iets aan de auto kunnen vinden...:(

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 8 maanden geleden #44393 door handmatig-mechanisch
Het antwoord van de monteurs op de Pathfinder uit 2000 is een enorme klap.
HEILIGE SHIT!! Maar je kunt het hier horen!!... Grappen terzijde, het feit dat de remmen hard zijn, ik denk dat de servo geperforeerd is, het geluid en het feit dat hij uitvalt, het zou kunnen zijn dat de distributieriem is gesprongen en alles uit fase is, en dat is de reden waarom hij moeite heeft met starten en op zijn plaats blijven omdat hij achterloopt, maar natuurlijk, als de riem slecht is en je hem steeds hebt gestart en gestopt... nou, dan zouden er meer tanden kunnen zijn gesprongen en... TACK-TACK.. COTO-CLON.. COTO-CLON en nu raakt de zuiger de klep en het is lelijk, ja dat is het. Mijn conclusie: controleer de distributieriem en de spanner, en als die kapot is, til dan de cilinderkop op om te zien of er geen klep is verbogen. Ik hoop dat ik het mis heb en dat dit niet is wat er is gebeurd, vertel het ons, succes!!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.