Zoek MDM

Bulletin

Er komt rook uit de carburateur en bij accelereren beweegt deze niet vooruit

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 8 maanden geleden #44357 door handmatig-mechanisch
:(

Hallo, ik wil graag weten of iemand me kan helpen. Mijn truck is een Nissan uit 1989. Hij heeft geen carburateur meer, hij is een full injection, maar hij heeft iets dat lijkt op een carburateur. Ik weet op dit moment niet hoe het heet, maar hij heeft bijna dezelfde onderdelen als een carburateur. Ik heb hem al gestart, maar hij slaat af. Ik gaf gas en hij slaat af, hij slaat helemaal af. Ik heb het onderdeel al verwijderd. Toen ik het verwijderde, zaten de moeren los en was de pakking onbruikbaar. Kan het zijn dat het alleen de pakking is, of de pakking zelf, of is het het hele onderdeel? Hoe kan ik het controleren of hoe weet ik of het echt nog bruikbaar is? Ik waardeer uw aandacht en alle hulp die u mij kunt geven.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 8 maanden geleden #44358 door handmatig-mechanisch
Hoi Petercalifornia! Ik neem aan dat je met een injectiecarburateur doelt op een single-point-systeem met een behuizing die lijkt op een carburateur, maar met een injector erin. Als je zegt dat de single-point-carburateur los zat en de pakking beschadigd was, probeer dan siliconenpakkingen te gebruiken of er zelf een te maken met pakkingpapier. Afgaande op de symptomen die je ervaart, is het probleem waarschijnlijk precies dat: een luchtinlaat via een defecte pakking. Met vriendelijke groet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.