Zoek MDM

Bulletin

ROVER 75 COUP

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 8 maanden geleden - 11 jaar en 8 maanden geleden #44270 door handmatig-mechanisch
ROVER 75 BLOW Gepubliceerd door manual-mecanica
Ik had een deuk in de voorkant, meer specifiek in de rechtervleugel. Mijn auto is een Rover 75. Ik heb hem naar een garage gebracht en die vertelde me dat het minstens 1000 euro zou kosten. Ze zeiden dat ze een halve bank in de auto moesten plaatsen, de bumpers en de spatborden moesten vervangen. De auto ziet er prima uit, geen enkele koplamp is kapot en de mechaniek is nieuw. Ze vragen minimaal 1000 euro. Wat raadt u aan? Ik weet dat het een Rover is en dat onderdelen moeilijk te vinden en duur zijn, maar ik ben erg tevreden met de auto.

Als iemand me kan helpen, kan ik wat foto's toevoegen. Met vriendelijke groet.
Laatst bewerkt: 11 jaar 8 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 8 maanden geleden #44376 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp GOLPE ROVER 75
Hoi, wat ik zou doen is naar een sloop gaan om te kijken wat ik kan vinden. Als die er niet zijn, laat ik ze me "beroven" en de spatborden en bumper kopen, ook al zijn ze ongespoten. Want als ik rondvraag, zal er vast wel een schilder zijn die hem voor een "goede prijs" wil spuiten. Als dat niet zo is, zou ik wachten tot ik er een vind, want ook al is hij lelijk, dan zal hij voor je werken. Als dat niet zo is, betaal dan de "vlieg" van 1000 dollar, er is geen andere optie... succes.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.