Zoek MDM

Bulletin

Volkswagen Caddy 1996 sleutelcode

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 8 maanden geleden #44232 door handmatig-mechanisch
Volkswagen Caddy 1996 sleutelcode Geplaatst door manual-mecanica
Hallo medeforumleden. Ik heb een oude Caddy uit 1996 gekocht. Hij heeft geen centrale vergrendeling, elektrische ramen of iets dergelijks. Hij heeft twee sleutels, maar als je er één gebruikt, start de bus en stopt hij weer. Ik neem aan dat het de startonderbreker is. De andere werkt prima. Ik wil graag weten of deze sleutel met een trucje via het dashboard gecodeerd kan worden, zodat de computer niet aangesloten hoeft te worden (als die een aansluiting heeft). Als ik de eerste sleutel erin steek, hem eruit haal en de tweede, ongecodeerde sleutel erin steek, werkt het. Maar als ik de bus stop en hem uit het contact haal, deprogrammeert hij weer. Alvast bedankt voor alle suggesties.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 8 maanden geleden #44242 door handmatig-mechanisch
Reactie uit een handleiding voor monteurs over de sleutelcode van een Volkswagen Caddy uit 1996.
Hoi, het is niet zo dat hij gedeprogrammeerd wordt. Open de sleutelklepjes om te kijken of er een chip of transponder in zit. Misschien is die leeg of komt hij van een andere sleutel. Voor zover ik weet, kan hij niet zomaar geprogrammeerd worden. Maar probeer het contact eens een minuutje aan te zetten zonder te proberen hem te starten, haal hem er dan uit en wacht ongeveer 30 seconden, en doe hem er dan weer in om te kijken of hij start... Even kijken, maar ik denk het niet. Je moet de beroemde "el" (VAG-com) gebruiken.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.