Zoek MDM

Bulletin

Het dashboard van de Renault Laguna 98 werkt niet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 8 maanden geleden #44212 door handmatig-mechanisch
Het dashboard van de Renault Laguna 98 werkt niet. Gepubliceerd door manual-mecanica
Ik heb hulp nodig. Weet iemand wat de oorzaak kan zijn dat de snelheidsmeter, toerenteller, klok, temperatuur, brandstofmeter en boordmeter op het dashboard van mijn Renault Laguna uit 1998 niet meer werken? Bedankt!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 8 maanden geleden #44214 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-monteurs op het onderwerp: Het dashboard van de Renault Laguna 98 werkt niet.
Controleer bij problemen met een dashboard altijd of de zekeringen in de zekering- en relaisregeleenheid goed zijn. De relais zouden moeten werken. Zo niet, dan zijn ze beschadigd of ontvangen ze geen signaal van de ECU.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 8 maanden geleden #44215 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-monteurs op het onderwerp: Het dashboard van de Renault Laguna 98 werkt niet.
waarschijnlijk is het een los stuk land, controleer alle stukken land

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 7 maanden geleden #44524 door handmatig-mechanisch
Nou, allereerst bedankt voor jullie antwoorden!!! Maar ik moet zeggen dat ik er weinig van begrijp. Ik ben naar een garage geweest die alleen instrumentenpanelen repareert en daar zeiden ze dat ik het hele dashboard moet vervangen!! Volgens hen komt dat doordat de microprocessor kapot is en dat het makkelijker en goedkoper is om die te vervangen door een gebruikte. Ik heb het dashboard eruit gehaald en alles aangeraakt wat ik kon zien, maar het is nog steeds hetzelfde. Ik heb geen idee waar de massakabels of de relais van het hele dashboard en de Galician-kabel naartoe gaan. Ik wacht nog steeds op jullie hulp!!!!! SOS!!!!