Zoek MDM

Bulletin

Hoe de EGR-klep van een Astra H, Patrol Gr Y61 te verwijderen

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 8 maanden geleden #44146 door handmatig-mechanisch
Hallo mede-oliehanden, kunnen jullie me alsjeblieft vertellen hoe ik de verdomde EGR-klep van een Astra H 1.7cdti 100 pk kan uitschakelen?

Bij een GR Patrol die ik heb, heb ik hem uitgeschakeld door een klein balletje in de slang te stoppen die naar de klep gaat. Bij de ITV weten ze het niet eens, maar natuurlijk is er geen vergelijking mogelijk qua elektronica.

Bedankt forumleden, kunnen jullie me helpen?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 8 maanden geleden #44149 door handmatig-mechanisch
Reactie uit een handleiding voor monteurs over het onderwerp hoe de EGR-klep van de Astra H, Patrol Gr Y61 te verwijderen
Hallo, op de 20e, dat is ongeveer (van de Vectra DTI), is het niet eenvoudig om het te annuleren, omdat het magneetventiel dat het regelt een gebrek aan vacuüm of zoiets lijkt op te merken. Het feit is dat ik niet weet waarom, het faalt altijd als de EGR-capsule wordt losgekoppeld. Sommigen zeggen dat het komt door de regeleenheid aan te passen, maar ik geloof dat niet helemaal. Ik neem aan dat je wilt dat de inlaat niet vies wordt, dat je het gat in het spruitstuk wilt dichten en een oude EGR wilt gebruiken met niets meer dan de steel, zonder de cup, maar laten we eens kijken hoe je de inlaat afdekt zonder het risico dat de kleppen hem inslikken en..., dit is al de verbeelding van iedereen,
en om te evalueren. Veel succes

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 8 maanden geleden #44151 door handmatig-mechanisch
Reactie uit een handleiding voor monteurs over het onderwerp hoe de EGR-klep van de Astra H, Patrol Gr Y61 te verwijderen
Als een klein balletje in de slang van het magneetventiel voldoende is