Zoek MDM

Bulletin

de calibra 16 v stopt

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 8 maanden geleden #44088 door handmatig-mechanisch
De Calibra 16V stopt. Geplaatst door manual-mecanica
Hallo allemaal, dit is de eerste keer dat ik dit vraag en ik waardeer ieders medewerking. Nou, het probleem is een 16V Calibra uit 1990, die bij heel langzaam draaien zomaar ineens afslaat. Bij de derde poging start hij weer alsof er niets aan de hand is, en ik zeg: het is geen flowmeter, geen ontstekingsmodule, geen watertemperatuursensor, geen verdeler, geen brandstofpomp, geen stationairloopklep, geen toerentellerrelais, geen luchtinlaat via de brandstofleiding, geen brandstofregelaar, ik weet het niet meer. Ik kan je verzekeren dat de motor zijn maximale toerental bereikt, dus ik heb alles al bekeken. Als iemand iets soortgelijks heeft meegemaakt of weet, zou ik dat op prijs stellen, gewoon uit nieuwsgierigheid.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 8 maanden geleden #44147 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp: de calibra 16 v stopt
Hoi, ik had er ook een en die deed iets soortgelijks, maar het bleek een O-ring te zijn op de inlaatbuis van de brandstoftank. Hij heeft een uitschuifbaar gedeelte en zuigt daardoor lucht aan.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 8 maanden geleden #44164 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp: de calibra 16 v stopt
Hallo socio90, ik neem aan dat je de O-ring bedoelt die in de tank zit en die op de slangaansluiting zit. Ik had er wel van gehoord, maar ik heb er uit luiheid niet naar gekeken... maar ik weet zeker dat je gelijk hebt, het is eindelijk tijd om de tank te laten zakken... heel erg bedankt!!