Hallo allemaal!!! Ik wil graag een vraag stellen. Ik heb een Hyundai Elantra 1.8 uit '96. De temperatuur stijgt een beetje vanaf het midden, waar hij stationair draait, maar zodra ik gas geef, daalt de temperatuur. Toen ik de koppakking (of cilinderkop) had laten lekken, heb ik die vervangen en een nieuwe thermostaat gekocht. Hij is 28 graden, radiatordop, nieuwe radiator en zelfs stationair, na een tijdje rijden, stijgt de temperatuur soms niet altijd. Ik weet niet wat ik verder moet doen en de motor klinkt geforceerd, zonder kracht bij het uitlaten, het duurt een paar seconden voordat hij omhoog komt. Ik weet niet of het te maken heeft met de verstopte katalysator, dat is het enige wat ik nog moet doen. Ik heb de waterpomp verwijderd en die is in orde en de distributietiming is correct! Heel erg bedankt voor de hulp!!! Nog iets, het controlelampje brandt en geeft PO135 aan. Ik heb de code gewist, maar na een tijdje gaat het lampje weer aan en niet meer uit. Bovendien voelt het heel heet aan door de pedalen, alle hitte komt daarin terecht. Bedankt!!!