Zoek MDM

Bulletin

MICHEL BANKI TURBINES

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 11 maanden geleden #43820 door handmatig-mechanisch
MICHEL BANKI TURBINES Gepubliceerd door manual-mecanica
Ik doe onderzoek naar dit type hydraulische turbine. Informatie en/of bijdragen over dit onderwerp zijn zeer nuttig. Alvast bedankt. Kan dat via deze weg of per e-mail?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 11 maanden geleden #43836 door handmatig-mechanisch
Antwoord van handmechanica over het onderwerp MICHEL BANKI TURBINES
Hallo, hier heb je alle informatie: practicalaction.org/michell-banki-turbine-turbina-michell-banki

. Ik begrijp er niet veel van, maar ik geloof dat de molen van de stad op dezelfde manier werkt en al meer dan 500 jaar in gebruik is.:P

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 11 maanden geleden #43853 door handmatig-mechanisch
Dank je wel, beste vriend. Het basisprincipe van een waterturbine is het omzetten van hydraulische energie (de kracht van watervallen, stromen, enz.) in mechanische energie die over het algemeen wordt gebruikt om elektrische energie op te wekken, vandaar de naam waterkrachtcentrales. Mijn belangrijkste doel is de studie en verbetering van de MICHEL BANKI-turbine... hier in PERU staat de Gallito Ciego de Ávila-centrale die 220 kilowatt aan vermogen levert...
blijf informatie uploaden en aan het einde van het proces zal ik mijn onderzoek beschikbaar stellen aan iedereen die het nodig heeft. Met vriendelijke groet, Percy Ruiz

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 11 maanden geleden #43858 door handmatig-mechanisch
Ik heb daar al het een en ander over gelezen en het gaat hier alleen om een cross-flow turbineontwerp dat, dankzij het eenvoudige en onderhoudsvriendelijke ontwerp, een lager rendement heeft dan andere turbines, maar dankzij de vlakke rendementscurve een langetermijnprestatie levert die beter is dan die van vergelijkbare turbines. Dit betekent, simpel gezegd, dat het ontwerp de efficiëntievariatie bij belasting lager laat zijn dan die van vergelijkbare turbines, wat resulteert in hogere langetermijnprestaties. Bovendien wordt het vaak gebruikt voor autonome productie zonder de aanwezigheid van operators. In deze link vindt u het ontwerp en de productie van een Banki-turbine. ri.ues.edu.sv/1786/1/DISE%C3%91O_Y_FABRI...NA_TURBINA_BANKI.pdf

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 11 maanden geleden #43881 door handmatig-mechanisch
Dank je wel voor je bijdrage, beste vriend. Je hebt gelijk, de toepassing ervan is erg nuttig omdat het op lange termijn zeer goede rendementen oplevert en geen operators nodig heeft. Bovendien is het onderhoud minimaal en eenvoudig te implementeren, maar bovenal zeer zuinig. Wat ik ontwikkel is een verbetering van zowel het ontwerp als het algoritme zelf.