Hallo vrienden, ik heb een ernstig probleem met een Citroën Berlingo 1.6 HDI 16v (diesel); hij kwam bij mijn werkplaats binnen met een motor die een drijfstang rammelde. Hij werd volledig gedemonteerd, een krukas werd geslepen en gerepareerd, een nieuwe turbo en injectoren werden gemonteerd, hij werd weer in elkaar gezet en na drie toeren startte hij tot dat punt alles prima. Maar toen ik hem uit de garage haalde om te testen, had het verdomde ding geen vermogen. Na wat geklaag en verschillende oplossingen geprobeerd te hebben, bleek dat de truck koud een geweldige krachtige truck is, maar na een temperatuur van 21 graden Celsius valt hij uit alsof de turbine niet kapot was. De EGR-klep werd verwijderd, de distributieriem werd gecontroleerd, de klepstoters werden vervangen, hij werd gescand, de turbinedruk werd gemeten, de inspuitstroom werd gecontroleerd, de katalysator werd verwijderd, kortom, verschillende mogelijke oplossingen, maar het verdomde ding wil mijn werkplaats niet verlaten, dus ik vraag jullie om hulp. Alle adviezen zijn van harte welkom, alvast bedankt!