Zoek MDM

Bulletin

BMW stopt bij 1500 toeren

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 10 maanden geleden #43656 door handmatig-mechanisch
BMW stopt bij 1500 tpm. Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo vrienden, laten we eens kijken of jullie me kunnen helpen met een BMW 3.18 TDS. De auto startte prima toen hij aankwam. Ik heb een kopie gemaakt van de sleutel voor het slot. Toen ik hem wilde starten, lukte het niet, dus werd de start omzeild met de foutmelding dat er een plus in de automatische bekrachtigingskabel zat in plaats van in de startonderbrekerkabel die in de startonderbreker zit. Toen opende ik de sleutel en realiseerde me dat degene die de sleutel had gemaakt de chip er niet in had gezet, dus ben ik hem erin gaan steken. Vanaf dat moment startte de auto en begon te accelereren en had hij moeite met starten. Nadat de auto begon te starten, bleef hij accelereren maar kon hij niet accelereren. Ik drukte hem helemaal in en deed alsof er niets was gebeurd. Ik speelde met de pompschuif en het lukte me om hem weer te laten accelereren, maar hij heeft nog steeds moeite met starten en blijft stationair op 1500 toeren per minuut zitten. Ik heb de diagnose uitgevoerd en krijg een gaspedaalsignaal. Ik heb de potentiometer vervangen en het is nog steeds hetzelfde. Ik heb alle parameters uitgelezen en wat me opviel, is dat toen ik de temperatuur via de zelfdiagnose uitleest, deze aangaf dat de auto -41 graden was. Ik heb de vierpolige temperatuursensor vervangen en het is nog steeds hetzelfde. Ik weet niet of de tweepolige sensor de oorzaak zou kunnen zijn. Kijk of je me kunt helpen, alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.