Zoek MDM

Bulletin

wat zou slecht kunnen zijn

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 10 maanden geleden #43612 door handmatig-mechanisch
Wat kan er mis zijn? Gepubliceerd door manual-mecanica
:( Ik heb een Honda Civic uit 2002 met een D17-motor. Als hij koud is, kan hij het toerental niet verdragen. De motor lijkt af te slaan en af te slaan, maar zodra hij warm is, is hij op temperatuur en werkt hij optimaal. Ik heb een paar dingen veranderd, maar niets. Kan iemand me helpen dit probleem op te lossen? Alvast bedankt aan degenen die me kunnen helpen. Ik zou erg dankbaar zijn. Fijne avond en veel zegen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 10 maanden geleden #43614 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmonteurs op het onderwerp wat er mis zou kunnen zijn
Hallo, kunt u iets specifieker zijn? Het motortype is alleen geldig voor het bestellen van onderdelen. Benzine, diesel, ontstekingstype of rotatiepomp? Cilinderinhoud? Enkelpunts?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 8 maanden geleden #44109 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmonteurs op het onderwerp wat er mis zou kunnen zijn
Ik zou de watertemperatuursensor controleren. Ik weet niet hoe het met deze motor zit, maar hij zit meestal in de cilinderkop, vlakbij de thermostaatuitgang (niet te verwarren met de radiatorsensor). Als hij kapot is, geeft hij meestal deze symptomen, omdat hij als startmotor fungeert. Hij kan gemeten worden, maar de weerstand varieert met de temperatuur. Ik heb geen gegevens over de waarden. Meet de weerstand en verwarm de lamp vervolgens met een aansteker. Als de weerstand niet verandert, is hij defect. Ik hoop dat dit helpt. Met vriendelijke groet.