Zoek MDM

Bulletin

probleem met astra g 1.8 automaat

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 10 maanden geleden #43436 door handmatig-mechanisch
Probleem met Astra G 1.8 automaat
Goede vrienden, het probleem dat ik heb is het volgende, mijn Astra kocht ik 4 maanden geleden en de storing die ik niet heb kunnen oplossen is het volgende: als de auto aan staat en de lichten branden, zie je, druk ik op het rempedaal, dan gaat de auto niet uit, dat wil zeggen, met de lichten aan en de rem ingedrukt, kan ik de schakelaar verwijderen en de sleutel eruit halen en blijft de auto aan, dan gaat hij uit als ik de rem loslaat. Ik merkte ook dat als de auto uit staat, ik de lichten aanzet en op de rem druk en alle lampjes op het dashboard worden geactiveerd alsof de schakelaar voorbijgaat. Ik merkte ook dat als ik alleen de lichten aanzet, de versnellingspook ontgrendeld wordt, dat wil zeggen, als de auto aan staat en je hem in RN of D wilt zetten, moet je op de rem drukken om het slot te ontgrendelen, maar alleen als je de lichten aanzet, of de auto nu aan staat of niet, dan ontgrendelt de hendel. Bovendien lijkt het soms alsof de stroom uitvalt als ik de richtingaanwijzers oversteek. De radio gaat uit en op het dashboard bewegen alle richtingaanwijzers en de lichten gaan aan, maar de auto slaat niet uit. Ik zou uw medewerking zeer op prijs stellen als iemand iets soortgelijks heeft meegemaakt of me kan vertellen waar ik moet beginnen. Ik heb namelijk alle bedrading in de auto gecontroleerd en het werkt echt niet. Hij is helemaal origineel. Het enige wat er nog bij zit, zijn twee relais voor de verlichting. Heel erg bedankt voor uw hulp.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.