Zoek MDM

Bulletin

Jeep Suzuki Jimny schokt nokkenassensor

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar 1 week geleden #42893 door handmatig-mechanisch
Jeep Suzuki Jimny schokt nokkenassensor Geplaatst door manual-mecanica
Hallo vrienden van de monteurshandleidingen. Ik ben bezig met het repareren van een Suzuki Jimny G13-motor uit 1999 die schokkerig start en vermogensverlies vertoont. Soms werkt hij goed, dat wil zeggen, hij ontstopt bij ongeveer 3000 toeren en dan is er een schok in het vermogen. Een vergelijkbaar probleem zit in de injectoren. Het lijkt erop dat de motor op drie cilinders werkt. De reparaties die ik heb uitgevoerd, waren het corrigeren van de cilinderkop, het schoonmaken van de injectoren en het schoonmaken van de vacuümleidingen.

Ik heb ook de kabels die naar de nokkenassensor gaan (drie blauw, wit en bruin) vertind, omdat ze waren doorgeknipt (op een gegeven moment heeft iemand ze doorgeknipt). Ook de aansluitingen van de nokkenassensorconnector die ik nieuw heb gekocht, heb ik moeten vertind.

Kan iemand mij uitleggen of zelfs vertind het signaal kan laten falen? Zou dit mijn fout kunnen zijn? Ik heb hier hulp bij nodig. Ik probeer dit probleem al maanden op te lossen, maar het lukt me niet. Ik heb een lampje nodig.

Heb ik hem verkeerd vertind?

Help Masters

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.