Hallo, goedemorgen, ik ben nieuw op het forum en ik wil graag weten of iemand me kan helpen of hetzelfde probleem heeft gehad. Twee weken geleden had ik problemen met de accu van mijn VW Jetta Trek model 97 motor, 2.0 handbediende ramen met elektrisch schuifdak (ik geef informatie voor het geval het helpt). Hij stopte met werken toen ik hem verving door een andere op het dashboard waar de kilometerteller staat. Ik kreeg fout 01, de toerenteller deed het niet meer, en de temperatuur- en brandstofmeters, de olie-, water- en "geen brandstof"-waarschuwingslampjes gingen branden. Ik had al maanden last van het probleem dat tijdens het rijden het instrumentenpaneel uitviel. Als ik dan het gaspedaal of iets dergelijks eruit haalde, deed hij het weer. Als ik erop drukte, deed hij het weer niet. Maar ik was al gewend aan dit probleem, want toen ik de schakelaar in de startstand zette, gaf hij de temperatuur en brandstof correct weer. Nu geeft hij niets meer aan. Een ander opmerkelijk feit is dat toen ik de accu eruit haalde, de stand 12:00 stond, nu staat hij op 0:00.