Zoek MDM

Bulletin

ASTRA DTI CONSULTATIE

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar 4 weken geleden #42639 door handmatig-mechanisch
ASTRA DTI CONSULTATIE Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo vrienden, ik heb hulp nodig met mijn Astra 2.0 dti (Ecotec-motor). Er gaat een geel waarschuwingslampje branden op het dashboard. Het is een rechthoek (zoals een watertank) met een symbool dat lijkt op een ventilator erin. Ik heb de handleiding van de auto erop nageslagen, maar dat is niet helemaal duidelijk. Mijn probleem is om te achterhalen wat het aangeeft, zodat ik de storing kan vaststellen. Heel erg bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar 3 weken geleden #42663 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmonteurs op het onderwerp ASTRA DTI CONSULTATIE
Het waarschuwt u voor een probleem in het koelsysteem, zoals een ventilator die niet goed werkt, een tekort aan koelvloeistof, etc.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar 3 weken geleden #42718 door handmatig-mechanisch
HALLO VRIENDEN, een paar dagen geleden had ik een vraag over een probleem met mijn Astra DTI (dashboardlampje brandt). Jal hielp me door uit te leggen dat het een storing in het koelcircuit aangaf (elektrode werkt niet of vloeistofniveau is niet goed). Het punt is dat de elektrode perfect werkt, de koelvloeistof op peil is en er geen zekeringen zijn doorgebrand. Kortom... Ik heb alles gecontroleerd wat ik begrijp dat ermee te maken kan hebben en het lampje brandt NOG STEEDS... (alleen als het contact maakt, zodra het start, gaat het uit). Het punt is dat ik dat nog nooit eerder heb gedaan en ik wil dat het weer zo is als voorheen, en bovendien ben ik van plan om te reizen en wil ik dat veilig doen. Bedankt voor alle suggesties... Groeten

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar 3 weken geleden #42719 door handmatig-mechanisch
Je kunt het volgende doen: pak de doos, maak hem open en plak er wat zwarte isolatietape op waar de lamp hoort. Het probleem is opgelost, je ziet geen licht meer hahaha. NEEEE!!!

Grapje, plaats een foto van de lamp waar je het over hebt of zoek iemand met een scanner die je precies kan vertellen wat het is.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar 2 weken geleden #42730 door handmatig-mechanisch
Hallo. Ik weet niet of je het al gecontroleerd hebt, maar het zou de sensor van het expansievat kunnen zijn die defect is. De auto kan perfect werken, alles kan in orde zijn, en de sensor kan je storen. Ik weet het niet zeker voor de Astra, maar het is mogelijk dat het koelcircuit meer functies heeft voor andere dingen, zoals bij de Peugeot of Citroën. Wil je het zekere voor het onzekere nemen, dan kun je de computer het beste laten installeren.