Zoek MDM

Bulletin

Mitsubishi Galant-storing uit 2000

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar 1 maand geleden #42569 door handmatig-mechanisch
Mitsubishi Galant-storing uit 2000 Geplaatst door manual-mecanica
Hallo, mijn probleem is dat mijn Mitsubishi Galant 2.4 liter E uit 2000, wanneer hij een heuvel oprijdt vanaf 65 km/u, het gevoel heeft dat hij wil afslaan. Op vlakke grond, als ik te lang stilsta tijdens het starten, probeert hij af te slaan (alsof hij afslaat). Ik heb de lambdasonde, de katalysator, de bougies, de injectoren schoongemaakt, het brandstoffilter, de PCV-klep, de EGR-klep en het luchtfilter vervangen. Ik weet echt niet wat het probleem is. Ik gebruik de auto voor mijn werk en het duurt twee uur om te rijden en twee uur om thuis te komen. De olieverversing is altijd up-to-date. Als iemand me kan helpen, zou ik dat uit de grond van mijn hart waarderen. Alvast bedankt en een fijne dag verder.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar 3 weken geleden - 12 jaar 3 weken geleden #42672 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmatige monteurs op het onderwerp: Mitsubishi Galant-storing uit 2000
Ik heb een Galant uit 1999 met dezelfde motor en vergelijkbare symptomen kunnen repareren. Het probleem was luchtinlaat via kapotte inlaatslangen en een vuile contactschijf op de krukassensor. Deze sensor bevindt zich bij de krukaspoelie, en om de schijf schoon te maken, moet je de poelie en de distributieriemdeksels verwijderen.

Dat is een algemeen antwoord. Om je specifieker te kunnen helpen, heb ik meer details nodig over hoe het probleem is ontstaan, welk type onderhoud en intervallen je hebt uitgevoerd vóór wat je noemde, en veelvoorkomende problemen, zoals een olielek in de motor.
Laatst bewerkt: 12 jaar 3 weken geleden door .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar 3 weken geleden #42673 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmatige monteurs op het onderwerp: Mitsubishi Galant-storing uit 2000
Bedankt, Vocho1974. Ik ga het morgen proberen. Ik vermoedde dat de sensor vuil was omdat de auto aan die kant koelvloeistof lekte, maar de sensor is ook nieuw. Ik waardeer het enorm en ik laat het je weten.
Raul

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar 3 weken geleden #42675 door handmatig-mechanisch
Graag gedaan, ik kijk uit naar je resultaten.