Hallo, hartelijk dank voor uw antwoord, maar misschien heb ik het niet goed uitgelegd.
Ik heb een camper, gebouwd op een Ford Transit chassis, geproduceerd in 2009 en geregistreerd in 2010. Hij is Duits en Turks. Mijn vrouw en ik hebben de sprong gewaagd en zijn naar Keulen gereden om hem mee terug te nemen. Zoals u weet, zijn dagrijverlichting in noordelijke landen vrijwel verplicht. Bij de Ford Transit van 2006-… hebben ze dit probleem opgelost met relais nummer 15, dat zodra het contact wordt aangezet, de dimlichten activeert. De parkeerlichten gaan dan ook aan. Het probleem is dat ik het zat ben om de auto te starten met een extra lading in de accu, dus heb ik het relais verwijderd. Nu gaan de dimlichten niet meer aan als ik het contact aanzet, maar de parkeerlichten wel. Wat is er aan de hand? Ik weet niet welk relais ze aanstuurt.
Mijn vraag is, zoals u zich kunt voorstellen, of iemand weet waar de automatische parkeerlichten worden aangestuurd, of dat iemand mij een bedradingsschema kan bezorgen.
Alvast bedankt.