Zoek MDM

Bulletin

Merkschaamte

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar 1 maand geleden #42279 door handmatig-mechanisch
Merkschaamte Gepubliceerd door manual-mecanica
Ik wil mijn diepe afkeer uiten voor het merk Alfa Romeo en het automodel, de 147, dat niet voldoet aan de reclame die het krijgt. Ik heb allerlei problemen gehad sinds ik een van deze prestigieuze "racewagens" heb gekocht, die alleen maar hebben bijgedragen aan het belachelijke imago van slechte monteurs, waarvan ik niet weet hoe ze in het verleden hebben kunnen concurreren en zelfs maar rondrijden...
Hoe is het mogelijk dat een van deze "klassiekers" met 75.000 km al meer problemen heeft dan de gemiddelde auto in zijn klasse met 5 jaar en zoveel kilometers op de teller? Van meerdere herhaalde storingen aan het koppelingssysteem (opeenvolgende storingen aan een ketting die op de een of andere manier en zonder voorafgaande kennisgeving van de AUTOAN-monteur zijn veroorzaakt), accustoringen, een defect aan de hoofdpomp en de distributieriem...
Hoe kan dit worden verwacht van zo'n "beroemd" merk dat het enige waar het, met de klantenservice als excuus, op kan reageren is dat zowel het voertuig als de belangrijkste onderdelen geen garantie hebben... laat dit een excuus over voor de "zwarte schapen" in de productielijn?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.